ناوگان جدید ۴۸ میلیارد تومانی در دانشگاه علوم پزشکی شروع به کار می‌ کند/+ توضیحات جاودان سیرت

جاودان سیرت با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل دانشگاه علوم پزشکی گفت: با همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت بهداشت ۱۲ ماشین کمک دار kmc، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بنز و یک خودرو لنکروز و به ناوگان ترابری دانشگاه استان اضافه شد.

ناوگان جدید ۴۸ میلیارد تومانی در دانشگاه علوم پزشکی شروع به کار می‌ کند/+ توضیحات جاودان سیرت

سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت بهداشت ۱۲ ماشین کمک دار kmc به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خریداری و به ناوگان ترابری دانشگاه استان اضافه شد.
وی افزود: علاوه بر ۱۲ خودرو، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بنز و یک خودرو لنکروز اضافه شدن که در مجموع با اعتباری  ۴۸ میلیارد تومان خریداری و وارد چرخه استفاده در حوزه سلامت شدند.

دکتر جاودان سیرت با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل دانشگاه و شرایط جغرافیای استان گفت: این خودروها می‌توانند خدمات بهداشتی را در مناطق صعب‌العبور، خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت روستایی و شهری توسعه دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان تصریح کرد: در طی ۱۵ سال گذشته چنین حمایتی از طرف وزارت بهداشت و این اقدام دانشگاه بی سابقه بوده است.

به گزارش وبدا؛ مراسم رونمایی از ناوگان جدید خودرویی دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه، دکتر دهبانی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع، مهندس پورهاشمی رئیس حوزه ریاست و مهندس رسول آروین مدیر پشتیبانی و  برخی دیگر از مدیران دانشگاه برگزار شد. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 پرستار 1403/5/24 2:17:1

    لندکروز جز برای جابجایی حضرات از ما بهتران چه سودی دارد. به جاش امبولانس بدید بیمارستان مظلوم و مفلوک دهدشت

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها