مسئولیت جدید وزارتی برای مدیرکل اسبق حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ عکس

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

مسئولیت جدید وزارتی برای مدیرکل اسبق حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ عکس

افتونیوز| با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل اسبق حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این وزارت خانه مسئولیت جدید گرفت.

به گزارش افتونیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی «مجتبی مرادی نوروزی» را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد.

در حکم وزیر خطاب به مجتبی مرادی نوروزی آمده است: «نظر به شایستگی، تجارب و حسن سابقه جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی » منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با یاری خداوند متعال در مسیر ایجاد هماهنگی و انضباط سازمانی، تعامل مؤثر و سازنده با معاونت‌ها، شرکت‌ها، سازمان ها و توابع، مدیریت‌های ستادی، استانی و ارتباط برون‌سازمانی مأموریت خویش را به نحو احسن به انجام رسانید.»

وزیر ارتباطات در پیامی جداگانه از خدمات مصطفی اشرف در دوران مسئولیت اداره کل دفتر وزیر، قدردانی و از درگاه خداوند متعال برای او آرزوی سلامتی و توفیق کرده است.

مرادی نوروزی دانش آموخته مقطع دکتری حقوق خصوصی است و پیش از این سمت سرپرستی شهرداری پرند، قائم مقام شهرداری پرند، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، جانشین استاندار تهران در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران، معاون سرمایه گذاری، تولید و مشارکت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران، مدیر امور اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران، مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان همیاری شهرداری‌های استان‌تهران و مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در سوابق کاری خود دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دردمند 1403/6/11 17:29:9

    جناب وزیر از نیروهای استان در سطح ملی استفاده کن لطفا

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها