دانشگاه پیام نور دهدشت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد/جزئیات

دانشگاه پیام نور واحد دهدشت در مقطع کارشناسی از طریق سوابق تحصیلی(بدون آزمون) برای سال تحصیلی ۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجو می پذیرد

دانشگاه پیام نور دهدشت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد/جزئیات

به گزارش افتونیوز؛ رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت گفت که دانشگاه پیام نور با بهترین تسهیلات آموزشی در بزرگترین دانشگاه دولتی پذیرای متقاضیان در ۲۱ رشته کارشناسی می باشد.

داوودی با بیان این که دانشگاه پیام نور  پایین ترین شهریه  را در میان تمام دانشگاههای کشور داراست اظهار داشت وامهای دانشجویی متعدد در دوره تحصیلی به دانشجو اعطاء می شود و می تواند با فراغ بال بهتر و بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت گفت : واحد دهدشت با دارا بودن ظرفیت های  بالا در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری، اساتید مجرب ،امکانات و تجهیزات آموزشی مناسب ،فعالیتهای فرهنگی دانشجویی، انجمن ها و تشکل های دانشجویی ووو می تواند ظرفیت های دانشجویی را به بالفعل برساند . 

وی بیان داشت که این واحد با دارا بودن رشته های  پر متقاضی می تواند پاسخگوی نیاز خانواده ها و جوانان باشد .

آقای داوودی در پایان دانشگاه پیام نور را با کیفیت ترین در حوزه آموزش اعلام و گفت بیش از ۸۰ درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه جذب بخش دولتی و خصوصی شده اند .

وی گفت: کیفیت و غنای بالای منابع دانشگاه  به رشد علمی دانشجو و جامعه  کمک شایانی خواهد کرد. 

رئیس دانشگاه پیام نور واحد دهدشت از جوانان و خانواده ها درخواست کرد با انتخاب این واحد دانشگاهی ضمن آینده نگری بالا ، بهره برداری مناسب از شاخص های مورد نیاز خود در دوران تحصیل را مورد توجه قرار دهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها