برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در گچساران با حضور نماینده مجلس/ تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ناحیه سپاه گچساران با حضور مسئولان شهرستان، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و اقشار مختلف بسیجیان برگزار شد.

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در گچساران با حضور نماینده مجلس/ تصاویر

افتونیوز| به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ناحیه سپاه گچساران با حضور مسئولان شهرستان، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و اقشار مختلف بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ ناصر صالحی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران درصبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسبج گچساران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای گرامیداشت رشادت‌های دلاورمردان عرصه شهادت است.

وی بیان کرد: انسان‌هایی که باید همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها باشیم.

ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران تصریح کرد: ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس هیچگاه فراموش نخواهد شد.

صالحی عنوان کرد: باید تلاش شود تا این رشادت ها برای نسل جوان تبیین شود، دشمنان بدانند مردم ایران اسلامی پیر و جوان تمام قد از آرمان های انقلاب و خون شهداء دفاع خواهند کرد.

وی گفت: نتیجه هشت سال دفاع مقدس ایران در برابر هجوم همه‌جانبه استکبار جهانی تنها ناکامی دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نبود، بلکه علاوه بر آن آنچه ارزش‌های برخاسته از دفاع مقدس مردم ایران را به‌عنوان ارزشی ماندگار و به تعبیر مقام معظم رهبری به‌عنوان گنج جنگ تبدیل کرد.

 

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران نیز گفت: در این هفته خاطرات و رشادت های رزمندگان و مردم ایدان اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس یادآوری می شود.

وی افزود: در عرصه داخلی ایستادگی و مقاومت مردم ایران در دفاع مقدس که تجلی وحدت و انسجام ملی در برابر دشمنان بود به تحکیم و تثبیت توان بازدارندگی ایران در برابر تهدیدات بالقوه و بالفعل دشمنان انجامید.

وی عنوان کرد: به‌گونه‌ای که به‌رغم گذشت مدت زیاد از جنگ حتی تصور هرگونه تهدید مجدد تمامیت ارضی ایران اسلامی از ذهن دشمنان ملت این مرز و بوم دور شده است.

روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران در صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد:جنگ برای هر کشوری دارای زیان ، ضرر خواهد بود، در جنگ به نیروی انسانی و زیرساخت های هرکشوری صدمه وارد می شود و ما در جنگ هشت ساله شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم.

وی بیان کرد: جنگ لطمه های بسیاری در زمینه زیرساخت ها، تاسیسات و عرصه های اقتصادی،اجتماعی، به کشورمان وارد کرد اما همین جنگ دستاوردهای ارزشمندی هم به همراه داشت.

فرماندار گچساران افزود:جنگ ما جنگ ارزش ها بود چرا که  از حیثیت ،خاک و آرمان مان دفاع کردیم.دشمن به خاک کشورمان تهاجم کرد و فرزندان این مرزو بوم به تقابل با دشمن پرداختند و دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمندی برایمان به ارمغان آورد که می توان  به امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی اشاره کرد.

دیهیمی خوب تصریح کرد:در بحث دستاوردهای جنگ نیز اگر بخواهیم به پیشرفت و توسعه کشور اشاره کنیم می بینیم که جنگ برای کشورمان نیز فواید خوبی داشته است و امروز کشورمان در تمامی عرصه ها به بالندگی رسیده و حرف هایی فراوانی برای گفتن در جهان داریم.

فرماندار گچساران ادامه داد:به فرموده حضرت امام (ره)در این جنگ توانستیم انقلاب مان را به دنیا صادر کنیم و  ابرقدرت های دنیا را به زانو درآوریم و نشان دادیم که در هر عرصه ای موفق بود بنابراین رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس جانفشانی ها کرده و حماسه ها آفریدند.

وی بیان کرد:جنگ تحمیلی یک جنگی فرسایشی بود و ایران اسلامی در مقابل تمام ابر قدرت های جهان ایستادگی کرد.

وی گفت:قدرت های استکبار می خواستند انقلاب اسلامی را زمین بزند اما نتوانستد و جوانان کشورمان هیمنه دشمن را در هم شکستند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها