غبارروبی گلزارشهدا و رژه خودرویی به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچساران+تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهداء گچساران با حضور مسئولان ، اقشار مختلف بسیج این شهرستان برگزار شد.

غبارروبی گلزارشهدا و رژه خودرویی به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچساران+تصاویر

افتونیوز|به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهداء گچساران با حضور مسئولان ، اقشار مختلف بسیج این شهرستان برگزار شد.

 

روان‌بخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران در آئین غبارروبی گلزار شهداء گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:حضور در گلزار شهداء یعنی تجدید پیمان با آرمان‌های شهداء است.

روانبخش دهیمی خوب بیان کرد:امروز ما اینجا گردهم آمدیم تا با آرمان‌های شهداء تجدید بیعت کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ برای هر کشوری خسارت دارد تصریح کرد:مؤثرترین چیز در جنگ که باعث پیروزی شد، ایمان و اعتقاد بود،در بحث ادوات و تجهیزات جنگی با دشمن قابل‌مقایسه نبودیم ولی ایمان ما در جنگ باعث پیروزی شد.

 

دیهیمی خوب عنوان کرد: جای گله دارد که حضور مدیران در رژه خودرویی و این برنامه کم‌رنگ بوده است.وی گفت: در جنگ مدیران خوبی را تربیت کردیم و آنها به الگوهای خوبی تبدیل شدند و در حال حاضر ما از آنها به‌عنوان راهنما و الگوی مدیریتی استفاده می‌کنیم.

 

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در جنگ به نیروی انسانی و زیرساخت‌های هر کشوری صدمه وارد می‌شود و ما در جنگ هشت‌ساله شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم.دیهیمی خوب بیان کرد:جنگ لطمه‌های بسیاری در زمینه زیرساخت‌ها، تأسیسات و عرصه‌های اقتصادی،اجتماعی، به کشورمان وارد کرد اما همین جنگ دستاوردهای ارزشمندی هم به همراه داشت.

گزارش و عکس:مریم پارسا

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها