تخصیص ۶۳ میلیون دلار ارز به ۱۴ واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۳ میلیون دلار ارز به ۱۴ واحد صنعتی این استان در بخش‌های مختلف تخصیص یافت.

تخصیص ۶۳ میلیون دلار ارز به ۱۴ واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد

سید امیرتیمور موسویان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶۳ میلیون دلار ارز به ۱۴ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در زون‌های غذایی, شیمیایی, دارویی و ...تخصیص یافت که در تاریخ تجاری استان بی سابقه بوده است.

وی عنوان کرد: تأمین ارز مورد نیاز با توجه به تعهد واردات در مقابل صادرات بسیار حایز اهمیت است و با توجه به این دستاورد مهم انتظار می‌رود که صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های آینده شاهد رشد و توسعه چشمگیری باشد.

موسویان ابراز کرد: مجموعه صنعت معدن و تجارت استان با برنامه‌ریزی دقیق، حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید، برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش در امر تولید و ارتقا سهم استان در تولید ناخالص داخلی (jdp)کشور تمام مساعی و تلاشهای خود را مصروف خواهند کرد.

وی استقبال فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از این اقدام را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این اقدام گامی مهم برای توسعه صنعت و اقتصاد استان بوده و امیدواریم که با ادامه این روند، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر واحدهای تولیدی و افزایش اشتغال در استان باشیم.

موسویان با اشاره به بررسی مشکلات فراروی پتروشیمی گچساران توسط کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ادامه داد: این پتروشیمی به محصول نهایی تولید رسیده و رفع مشکلات در زمینه‌های ثبت سفارش قطعات و ماشین آلات، تامین ارز و مسایل زیست محیطی مورد رصد و اتخاذ تصمیمات حمایتی ستاد تسهیل بوده که بدون شک تأثیر مستقیم بر تداوم تولید و تثبیت اشتغال این واحد دارد.

وی یادآور شد: این واحد تولیدی دارای ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال است و اتخاذ تصمیمات ناظر بر رفع مشکلات تولیدی توسعه اقتصادی استان و تحقق شعار سال «افزایش تولید با مشارکت مردم» را موجب خواهد شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها