جذب غیرقانونی نیرو در دانشگاه پیام نور استان/ کاریابی رئیس برای عموزاده!

بسیاری از نیروهای دانشگاه در راستای سیاستهای اعلام شده تعدیل نیرو این دانشگاه مجبور به انتقال به دیگر دستگاههای دولتی شدند.

جذب غیرقانونی نیرو در دانشگاه پیام نور استان/ کاریابی رئیس برای عموزاده!

افتونیوز|  در حالی که سیاست دانشگاه پیام نور کشور در سالهای اخیر کم کردن نیروهای انسانی و تعدیل نیروها بوده است اکنون خبر می رسد که دو نفر در دانشگاه پیام نور استان مشغول به کار شده اند.

به گزارش افتونیوز، رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد امروز دستور شروع به کار دو نیرو را صادر کرده و این دو نفر از امروز در این دانشگاه بدون طی کردن مراحل قانونی آزمون و ... جذب دانشگاه پیام نور استان شدند.

ممکن است این نیروها در قالب های دیگر مشل شرکتی و ... بکار گرفته شده باشند اما ماجرا وقتی جالب می شود که بدانیم در سالیان گذشته تعداد زیادی از نیروهای رسمی و قراردادی این دانشگاه که سابقه کار بیش از 10 تا 15 سال داشتند مجبور به انتقال به دیگر دانشگاهها و دستگاههای دولتی شدند.

البته موضوع جالبتر این هست که به صورت کاملا اتفاقی یکی از این دو نفر عموزاده رئیس دانشگاه بوده(ع.ب) و دیگری نیز گویا از اقوام یکی از مدیران هم استانی است که در دانشگاه پیام نور کشور مسئولیتی دارد(ن.ص)

سوال این است که اگر سیاست دانشگاه پیام نور چابک سازی و تعدیل نیرو به دلیل ناترازی مالی هست چرا نیروهای رسمی باسابقه خود را به دیگر دستگاهها انتقال می دهد و نیروی جدید می گیرد؟ مگر بنگاه کاریابی است که تلاش شود برای اقوام و اقاریب، موقعیت اشتغال فراهم شود؟

با تغییر دولت و روی کار آمدن دولت چهاردهم، روز گذشته وزیر علوم رئیس دانشگاه پیام نور کشور را  تغییر داد و مدیر کنونی دانشگاه پیام نور استان نیز احتمالا می داند که بعد از حدود دو سال و نیم از مدیریت مجبور به ترک این دانشگاه است و در این فرصتهای آخر برای مدیران بعدی و مجموعه دانشگاه مشکل تراشی می کند.

این سایت خبری آماده انتشار جوابیه دانشگاه می باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها