توجه ویژه شهرداری دوگنبدان به بافت فرسوده/ عکس و فیلم

مدیر عمران شهرداری دوگنبدان از اجرای ۶ پروژه عمران شهری در بافت فرسوده شهرستان توسط شهرداری خبر داد.

توجه ویژه شهرداری دوگنبدان به بافت فرسوده/ عکس و فیلم

افتونیوز| مدیر عمران شهرداری دوگنبدان از اجرای ۶ پروژه عمران شهری در بافت فرسوده شهرستان توسط شهرداری خبر داد.

مصطفی حیدری مدیر عمران شهرداری دوگنبدان اظهار داشت: رفاه حال شهروندان و توسعه عمران شهرداری از اولویت های شهرداری دوگنبدان و شورای شهر است.

وی بیان کرد: شهرداری دوگنبدان در حوزه عمران شهری اقدامات متعددی را در دست اقدام دارد.

مدیر عمران شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: برخورداری یکسان محلات متعدد گچساران از خدمات عمران شهری همیشه مدنظر شهرداری بوده است.

حیدری با اشاره به اقدامات عمران شهری در بافت فرسوده گچساران بیان کرد: تلاش گردیده تا بافت فرسوده دوگنبدان که جزو محلات کمتر برخوردار این شهرستان محسوب می شود  از خدمات و پروژه های شهرداری بیش از سایر محلات بهره مند گردد که یک توازن خدماتی در شهر ایجاد شود.

وی گفت: در همین خصوص نیز از سال گذشته تا کنون ۶ پروژه عمران شهری با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در بافت فرسوده گچساران توسط شهرداری انجام شده است.

مدیر عمران شهرداری دوگنبدان خاطرنشان کرد: در همین خصوص و مدت زمان عنوان شده پروژه جدول گذاری محلات بافت فرسوده به طول ۵۶۰۰متر، ۱۶۰۰مترمربع بتن ریزی، ۲۰۰مترمکعب دیوار چینی، ۵۰۰مترمکعب اجرا گردیده است و مراحل قانونی تخصیص قیر انجام شده و به زودی آسفالت و لگه‌گیری این بافت آغاز شده است.

حیدری با اشاره به دیگر پروژه های حوزه عمران شهرداری دوگنبدان در سایر نقاط شهر تصریح کرد: پروژه جدول‌گذاری طرح غدیر(طرح پشت فنس سپاه ۱۰۸ دستگاه) با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۱۰ درصد است و تلاش می شود که به زودی به بهره‌برداری برسد.

مدیر عمران شهرداری دوگنبدان ادامه داد:در شهرک نفت، گلستان، رزمندگان و ۱۰۸ نیز شهرداری پروژه فعال جدول‌گذاری را در دست اقدام دارد.

حیدری اضافه کرد: بازسازی ترمیم کانال مرکز شهر(جنب سینما)، که تخریب شده بود را آغاز کردیم.

وی گفت: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارائه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.

مدیر عمران شهرداری دوگنبدان اظهار کرد:یکی از پرخطرترین دوربرگردان های سطح شهری در شهر دوگنبدان دوربرگردان نرسیده به میدان نرگسی بود که با توجه به اختلاف سطح در حالت دورزدن باعث بروز تصادفات متعددی در ساعات شبانه روز می شد.

حیدری عنوان کرد: این معضل ترافیکی حسب مصوبات مهم شورای ترافیک قرار گرفت و  اداره عمران شهرداری و واحد حمل و نقل و ترافیک حذف دوربرگردان فوق الذکر و اصلاح و ایجاد دوربرگردان جدید (قبل از میدان نرگسی ) را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: کمتر از دو هفته طراحی و عملیات اجرایی آن زمان برد و اکنون کاربران بصورت ایمن و راحت از آن دوربرگردان استفاده می کنند.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها