افزایش کشف جرائم در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش کشف جرائم در استان خبر داد و گفت: جرائم مربوط به امنیت کاهشی است.

افزایش کشف جرائم در کهگیلویه و بویراحمد

افتونیوز| یدالله رحمانی ظهر امروز در نشست با برخی فرماندهان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به آماری از وضعیت استان طبق گزارشات وزارت کشور و همچنین فراجای استان اشاره کرد و اظهار داشت: طبق این گزارش  بسیاری از شاخص‌ها و جرائمی که مرتبط با موضوع امنیت بوده نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی است.

وی عنوان کرد: در کشف جرائم افزایش داشتیم که یک شاخص مثبت به شمار می‌رود و نشان دهنده تلاش شبانه روزی و بی امان فراجای استان است. فراجا در استان خواسته‌ها و مطالباتی دارند که در شورای تامین این موارد بررسی می‌شود، ضمن اینکه از ظرفیت خیرین فراجا در جهت رفع نیازهای این دستگاه‌ها امنیتی در استان استفاده شود.

وی با گرامیداشت هفته فراجا و تبریک حماسه غرورآفرین عملیات وعده صادق 2 افزود: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت و حفظ تمامیت ارضی با هیچ کسی شوخی ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جمعه باشکوه نصر هم اشاره کرد و گفت: برگزاری نماز جمعه با حضور مقام معظم رهبری امنیت را به سراسر کشور تزریق کردند و حضور وزیر امور خارجه در لبنان با تدبیر رئیس جمهور نشان دهنده همدلی میان دولت و رهبری دارد.

رحمانی در ادامه امنیت را مقوله توسعه و پیشرفت هر جامعه ای دانست و گفت: بار اصلی امنیت در استان بر دوش نیروی انتظامی است که قدردان زحمات آنها هستیم و برای رفع مشکلات و موانع فراجا در استان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد. امنیت در ادبیات اقتصادی موضوع مهمی است و یکی از زمینه های حضور و جذب سرمایه گذار امنیت است که با تلاش نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های امن کشور است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با اشاره به تردد خودروهای شوتی از محورهای استان و نگرانی مردم از این موضوع گفت: در دولت سیزدهم احداث ایستگاه ایست و بازرسی در منطقه میمند مصوب و 15 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت که بخشی از مبلغ پرداخت و پروژه در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کیقباد مصطفایی، طرح تردد اتباع غیرمجاز را از دیگر برنامه‌های فراجا در استان بیان کرد و افزود: کهگیلویه و بویراحمد از استان چ‌های ممنوع در زمینه اتباع بیگانه بوده که در بازده زمانی سه ماهه باید اتباع غیرمجاز جمع آوری و تردد شوند که طرح از 15 مرداد ماه جاری آغاز شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها