فرمانده انتظامی استان:


اتباع بیگانه غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری می‌شوند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز از ۱۵ مرداد در بازده زمانی سه ماهه باید جمع آوری شوند.

اتباع بیگانه غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری می‌شوند

سردار کیقباد مصطفایی به همراه فرماندهان نیروی انتظامی در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته فراجا و تبریک حماسه غرورآفرین عملیات وعده صادق ۲ با اشاره به تردد خودروهای شوتی از محورهای استان و نگرانی مردم از این موضوع افزود: در دولت سیزدهم احداث ایستگاه ایست و بازرسی در منطقه میمند مصوب و ۱۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت که بخشی از مبلغ پرداخت و پروژه در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی طرح تردد اتباع غیرمجاز را از دیگر برنامه های فراجا در این استان عنوان و اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های ممنوع در زمینه اتباع بیگانه است که در بازده زمانی سه ماهه باید اتباع غیرمجاز جمع آوری شوند که طرح از ۱۵ مرداد ماه جاری آغاز شده است.

یدالله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت و حفظ تمامیت ارضی با هیچ کسی شوخی ندارد.

وی با اشاره به جمعه باشکوه نصر افزود: برگزاری نماز جمعه با حضور مقام معظم رهبری امنیت را به سراسر کشور تزریق کردند و حضور وزیر امور خارجه در لبنان با تدبیر رئیس جمهور نشان دهنده همدلی میان دولت و رهبری دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها