حملات روزنامه های اصلاح طلب به وزیر کهگیلویه و بویراحمدی برای«فیلترینگ»

شتابزدگی و عجله اصلاح طلبان برای رفع فیلتر به قدری است که حاضر شدند برای تسریع حذف فیلترینگ، وزیر دولت اصلاح طلب را در کمتر از دو ماه پس از روی کارآمدنش به چالش بکشند

حملات روزنامه های اصلاح طلب به وزیر کهگیلویه و بویراحمدی برای«فیلترینگ»

افتونیوز| جهان نیوز نوشت: روز گذشته وزیر ارتباطات از دستور رئیس جمهور جهت ارائه گزارش درمورد فیلترینگ خبر داد. همین بهانه‌ای شد تا روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب بخش مهمی از شماره امروز خود را به مطالبه رفع فیلترینگ از وزیر ارتباطات اختصاص دهند.
در حالی که کمتر از دو ماه از عمر کابینه پزشکیان و صدارت سیدستار هاشمی بر وزارت ارتباطات می‌گذرد، روزنامه سازندگی در شماره امروز خود، عنوان «کم کاری وزیر» را با فونت درشت در صفحه یک تیتر زد و یک تصویر گرافیکی نیز زیر آن چاپ کرد تا تمام صفحه را پوشش دهد. این روزنامه با نقل قول از انتقادات پزشکیان از وضعیت فضای مجازی، رفع فیلترینگ را به عنوان وعده انتخاباتی ایشان جا زده و سپس عمل به وعده را از رئیس جمهور مطالبه می‌کند.
سازندگی می‌نویسد: «وعده‌های انتخاباتی و اظهارنظرهایی که در ماه‌های اخیر از سوی مقامات دولت چهاردهم مطرح شد، حضور مسعود پزشکیان و تیمش در زمین بازی فیلترینگ را برای کاربران شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان و مردم امیدوارکننده کرد.»

حمله به وزیر پزشکیان و مطالبه وعده‌ای که هیچ گاه صراحتا از سوی پزشکیان داده نشد، محدود به صفحات روزنامه سازندگی نشد و شرق هم با تیتر «بازی با واژه فیلترینگ» سعی کرد دولت را به چالش بکشد. شرق هم به سیاق سازندگی ابتدا رفع فیلترینگ را به عنوان وعده پزشکیان جاز زد و سپس از رئیس جمهور مطالبه تحقق وعده‌ها را خواستار شد: «با گذشت دو ماه از شروع به کار کابینه، خبری از تصمیمات منجر به نتیجه مورد انتظار نیست. هرچند دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور همچنان بر وعده خود هستند و از مواضع قبلی پا پس نکشیده اند، اما ابهامات در تحقق این وعده هر روز بیشتر می‌شود.»

چندی پیش هم پایگاه خبری انتخاب در گزارشی به ضعف عملکرد ستار هاشمی در بحث فیلترینگ پرداخته بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها