یک کهگیلویه و بویراحمدی بعنوان مدیرکل شایسته پایتخت معرفی شد

دکترمحمد غلام نژاد رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد مدیرکل کنونی بیمه سلامت استان تهران دربیست و ششمین جشنواره استانی شهید رجایی تهران بعنوان مدیر کل برتر معرفی شد.

یک کهگیلویه و بویراحمدی بعنوان  مدیرکل شایسته پایتخت معرفی شد

افتونیوز| دربیست و ششمین جشنواره استانی شهید رجائی که به منظور تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت رسانی به مردم در تاریخ پانزدهم مهرماه سالجاری و با حضور علیرضا افتخاری استاندار محترم و جمعی از مسئولان دستگاه¬های اجرایی برگزار شد، دکتر محمد غلام نژاد موفق به کسب عنوان "مدیرشایسته تقدیر"شد.در حاشیه مراسم ، استاندار محترم تهران لوح تقدیر وتندیس مدیر کل بیمه سلامت استان تهران را اهداء کرد.

گفتنی است؛ جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خدمت رسانی، بهبود فضای مدیریتی و ارتقای بهره وری در سراسر کشور و به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستان در شاخص های عمومی و اختصاصی دربخش های مختلف برگزار می شود.

لازم به ذکر است دکتر محمد غلام نژاد از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد است که بیش از این رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را بر عهد داشت. و از جمله مدیران موفق حوزه درمانی در استان کهگیلویه وبویراحمد بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها