مدیرکل راهداری استان: نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج به اقلید رفع می‌شوند+ فیلم

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در بازدید از پروژه رفع نقاط حادثه خیز در محور یاسوج - اقلید گفت: محور مذکور محوری پرتردد و پر ترافیک است که از زمان افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان نیز بیشتر شده است؛ به همین جهت پروژه‌ای تحت عنوان رفع نقاط حادثه خیز محور یاسوج اقلید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است.

مدیرکل راهداری استان: نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج به اقلید رفع می‌شوند+ فیلم

افتونیوز| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج به اقلید خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بازدید از پروژه رفع نقاط حادثه خیز در محور یاسوج - اقلید گفت: محور مذکور محوری پرتردد و پر ترافیک است که از زمان افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان نیز بیشتر شده است و به همین جهت پروژه‌ای تحت عنوان رفع نقاط حادثه خیز محور یاسوج اقلید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است.

پیمانجو افزود: به جهت اهمیت و حساسیت این محور علی الخصوص در فصل سرما، پروژه مذکور از زمان آغاز عملیات اجرایی بدون وقفه و بدون تعطیلی در حال انجام عملیات است که سعی می شود پیش از آغاز بارش برف و باران بخشی از این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه گفت: اصلاح قوس‌های تند، تعریض برخی ابنیه‌های فنی این محور و همچین احداث یک دستگاه پل در نقطه‌ای حادثه‌خیز و پرتصادف از مهمترین آیتم های تعریف شده در این پروژه است؛ با اتمام این پروژه، شاهد محوری ایمن‌تر و بدون حادثه برای هم استانی‌ها و هم‌وطنان عزیزمان خواهیم بود.

حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: از جمله نقاطی که تحت عنوان رفع نقاط حادثه خیز محور یاسوج - اقلید برطرف خواهد شد، ۴ تا ۵ قوس در این محور است که باز و خاکبرداری می شود.

وی افزود: در این قوس ها، ۷ دستگاه پل و ابنیه فنی تعریض خواهد شد؛ یکی از مهمترین پل‌هایی که تعریض خواهد شد، پل معروف به دو آب مهریان است که در یک قوس بسیار تند و در یک پیچی بوده که حوادث و تصادفات بسیاری در این پل و قوس رخ داده بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها