جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران؛


مهم‌ترین سلاح دشمنان ارتباط رسانه‌ای است/رعایت عدالت و انصاف در نقد باید باشد/شما خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستید/جنگ امروز پیچیده‌تر از دفاع مقدس است

سرهنگ مسعود نوری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در نشست با خبرنگاران گچساران اظهار کرد:

مهم‌ترین سلاح دشمنان ارتباط رسانه‌ای است/رعایت عدالت و انصاف در نقد باید باشد/شما خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستید/جنگ امروز پیچیده‌تر از دفاع مقدس است

افتونیوز|سرهنگ مسعود نوری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)  در نشست با خبرنگاران گچساران اظهار کرد: باتوجه‌به تحولات منطقه و شهادت شیخ حسن نصرالله و خوشحالی مذبوحانه رژیم غاصب و حمایت‌های آمریکا و همدستانش اقدام به جنایت‌های متعددی کردند و قطعاً این اقدامات شکست خواهند خورد.

سرهنگ مسعود نوری بیان کرد: در انعکاس اتفاقات و اخبار شما خبرنگاران باید هوشیار باشید و اجازه ندهید هر فرد بخواهد با پخش برخی اخبار باعث تشویش مردم شوند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی ع گچساران تصریح کرد: رسانه‌های محلی نیز جهت ضبط و انتشار این‌گونه اخبار نیز باید با هماهنگی روابط‌عمومی در راستای پخش تصاویر اقدام کنند.

نوری عنوان کرد: شما خبرنگاران در پخش اخبار مثبت و موفقیت‌های امنیتی و سپاه پاسداران می توانید موثرباشید.

وی گفت:حضرت آقا در خصوص نقش خبرنگاران می‌فرمایند خبرنگاران لحظه‌لحظه ها ماندگار نمی  شوند خبرنگاران لحظه‌ها را حفظ و ثبت می‌کنید.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام گچساران خاطرنشان کرد: بدون حضور شما خبرنگاران امروز جوانان ما‌نمی توانستند بدانند در جنگ چه اتفاقاتی رخ‌داده، امروز نیز رسالت شما همین‌گونه است.

نوری بیان کرد:در خصوص وعده صادق اگر امروز شما در فضای مجازی صحبت‌های مقام معظم رهبری را پخش کنید امروز کارهای شما خبرنگاران مانند دوران جنگ است.

وی افزود: مهم ترین سلاح دشمنان ارتباط رسانه‌ای است و دیگر صدای بمب کارساز نیست بلکه صدای رسانه به گوش می‌رسد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام گچساران با اشاره به وعده صادق خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف از دیگر اقدامات شما خبرنگاران می‌باشد، طرح تبادل افکار در جامعه و افزایش آگاهی در جامعه نیز از دیگر کارهای شما است.

نوری ادامه داد: شناخت استکبار به مردم و آگاهی‌رسانی از دیگر رسالت شما می‌باشد، مردم باید جنایت‌های رژیم کودک کش را بدانند،شما می‌توانید بحث فضای مهربانی را در فضای مجازی بهینه کنید دشمن را فراموش نکنید.

وی گفت: هدف دشمنان و استکبار را در راستای حمایت اسرائیل و هدف آنها برای مردم تبیین کنید، از به‌کاربردن نکات و جملات شک‌برانگیز خودداری کنید.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام گچساران ادامه داد: رعایت عدالت و انصاف حتی در نقد دشمنان نیز باید رعایت شود در خصوص امید آفرینی و پرهیز از ناامیدی در جامعه نیز باید تلاش کنید مقام معظم رهبری نیز به آن تأکید کردند.

نوری ادامه داد: به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم توجه کنید،شما خبرنگاران امروزه سربازان جنگ نرم هستید و امروز جنگ رسانه‌ای است و باید تلاش کنید نقش شما خبرنگاران کمتر از شهدای دوران دفاع مقدس نیست.

وی گفت: نسبت به امیدآفرینی و ازبین‌بردن یاس و ناامیدی مردم در جامعه شما خبرنگاران سهم بسیاری دارید.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام گچساران تصریح کرد: امروز جنگ‌های ترکیبی و رسانه‌ای دشمن در خصوص انقلاب اسلامی بیشتر شده و به دنبال کاشتن بذر ناامیدی در دل جوانان هستند و می‌خواهند شکاف بین جوانان و خانواده ایجاد کرده و مردان ما را بی‌غیرت کنند و به دنبال کم‌رنگ کردن نقش و دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند.

نوری اضافه کرد: رسالت شما خبرنگاران اینجا مشخص می‌شود با درج اخبار ،فرهنگ جبهه و جنگ می‌توانید بسیار تأثیرگذار باشید.

وی گفت: از چند سال پبش تا کنون مقام معظم رهبری در خصوص جوانان صحبت زباد کرده‌اند و باید روحیه امید را در جوانان بیشتر کنید زمانی ما در جنگ سیم خاردار هم نداشتیم اما در حال حاضر موشک به فضا می‌فرستیم، در حال حاضر دغدغه آمریکا موشک‌های ما است.

نوری ادامه داد: دشمن می‌خواهد امید به باور ما می‌توانیم را از ما بگیرد، هزاران شهید را در سراسر کشور تقدیم انقلاب کردیم اما بک وجب از خاک خود را از دست ندادیم.

وی گفت:جنگ دشمن امروز پیچیده‌تر از دفاع مقدس می‌باشد زیرا امروز جنگ رسانه‌ها است، آمریکا در اول انقلاب صدام را علیه ایران شوراند و از لحاظ پول و صلاح‌های سنگین او را حمایت کردند، در آخر نیز ایثار ما آنها را شکست داد.

نوری تصریح کرد: امروز دشمن رژیم صهیونیست را وارد منطقه کرده و به دنبال اهداف خود است،آمریکا می‌خواهد مدیریت منطقه را در دست گیرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری گفتند اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر از بین می‌رود و این نیز تحقق پیدا خواهد کرد،وعده صادق ۲ ما هیمنه دشمن را شکست و یک رزمایش اقتدار برای خود ایران اسلامی بود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام گچساران ادامه داد: مقام معظم رهبری با اقتدار کامل در جمعه نصر به نمازجمعه آمده و سخنرانی کردند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها