با حکم دبیر جشنواره هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

مسلم نارکی، ثارالله آذریتون و علی عبدیانی نژاد هیئت انتخاب سی و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

با حکم دبیر جشنواره هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

افتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با احکام هنرمندانی که از سوی امین درخشان، مدیرکل و دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است و مسلم نارکی، ثارالله آذریتون و عبدیانی نژاد به عنوان اعضای هیئت انتخاب جشنواره سی ششم تئاتر استان منصوب شدند. مسلم نارکی متولد ۱۳۶۲ در شهرستان گچساران، فارغ التحصیل رشته معماری و عضو هیت مدیر موسسه هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویر احمد، نویسنده –کارگران –طراح صحنه –طراح نور. نویسندگی نمایشنامه های : از میدان تا حرم . عشقم به خرسندیت بگردان. روایت لطیف. رویای مدرسه. آواز زنی در گورستان. عاشقانه تا هفت بشمار. کرکیت. دوک . سقای کوچک . چفترچین . نسناس . کارگردان نمایش های: روایتی برای بهرام چوبین در نهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران (تهران)، محو و فکوس در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران (تهران)، پرخاش زنی که مادر بود در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، کابوس زنی در خواب در سی و سومین جشنوراه بین المللی تئاتر فجر، آواز زنی در گورستان در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، دوک در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر. چفترچین در سی و یکمین جشنواره تاتر فجر استانی، سقای کوچک (اجرای عموم خیابانی) سال ۱۴۰۱، دو خاطره خیس در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجرو..... را در کارنامه خود دارد. ثارالله آذریتون؛ ثارالله آذریتون، فرزند فریدون متولد ۳/۱/۶۶، لیسانس تئاتر عروسکی از دانشگاه هنر تهران؛ آموزش تدریس: شش سال در هنرستان های زیبا وابسته به اداره فرهنگ ارشاد اسلامی به عنوان آموزش عالی به فعالیت هستم. فعالیت های هنری:

سرپرست گروه تئاتر وار کهگیلویه

از سال 82 فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش کودکان بزرگ شروع کرده ام و در بیش از ده اثر نمایش داده می شود. . در ضمن در چند جشنواره به عنوان داور حضور داشتم. دبیر و دبیر اجرایی جشنواره های مختلف تئاتری و جشنواره های فرهنگی و هنری.

علی عبدیانی نژاد، متولد ۱۳۶۲ یاسوج؛ مسئول دفتر تئاتر خیابانی استان

فعالیت هنری: کارگردانی نمایش های پاییز نگفته بود، در اتاق باد می وزد، خرگوش سفید با چشمان قرمز و اعدام در ملاعام هیئت انتخاب سی و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از 27 مهرماه تا 3 آبان ماه، 13 اثر نمایشی در بخش صحنه و 16 اثر در بخش خیابانی از شهرهای یاسوج، گچساران، لیکک، لنده، و دهدشت را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. سی و ششمین جشنواره تئاتر صحنه و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان با دبیری امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از 20 تا 23 آبان 140 برگزار خواهد شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها