نامه رئیس ستاد جوانان دکتر قالیباف در گچساران خطاب به استاندار

مجید علی نژادیان آبدهگاه رئیس ستاد جوانان دکتر قالیباف در شهرستان گچساران خطاب به دکتر رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی نوشت:

نامه رئیس ستاد جوانان دکتر قالیباف در گچساران خطاب به استاندار

افتونیوز|مجید علی نژادیان آبدهگاه رئیس ستاد جوانان دکتر قالیباف در شهرستان گچساران خطاب به دکتر رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی نوشت:

جناب آقای دکتر رحمانی

استاندار محترم  کهگیلویه و بویراحمد

با سلام تحیت

ابتدائا انتخاب جنابعالی را بعنوان استاندار ،از سوی هئیت وزیران تبریک عرض نموده و از خداوند منان در جهت پیشبرد اهداف نظام و امورات اجرایی توفیق روز افزون برایتان مسئلت می نمایم .

همانطور که مستحضر هستید استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل شرایط اقلیمی  و جغرافیایی ،وجود  منابع عظیم خدادادی ، فرهنگ غنی منطقه و مردمانی با اصالت و غیور ،شجاع و نخبگان و فرهیختگان با سلایق سیاسی متفاوت از سرمایه های این استان به شمار می آید.

همانطور که جنابعالی اشراف اطلاعاتی کاملی در خصوص مسائل سیاسی و حساسیت ها آگاهی دارید ،سال هاست که انتصاب و انتخاب مدیران در ادارات استان بر اساس شایسته سالاری بدلیل تحمیل مسائل سیاسی ،قومی قبیله ای  توسط برخی از نمایندگان استان  گذشته تا به امروز در وهله اول قرار نمی گیرد ....

این پدیده متاسفانه در شهرستان های گچساران و باشت بیشتر مشهود است .

فلذا در این بین جوانان و نخبگانی که بر اساس عقاید شخصی  و پایبندی خود نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و در پیشبرد اهداف نظام همواره  در این دو شهرستان موثر بوده اند و در ستادهای انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف فعالیت داشته اند ،متاسفانه بدلیل اعمال سیاسی کاری در شهرستان های گچساران و باشت تلاش هایی برای جلوگیری از معرفی این نخبگان و جوانان به عالی ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال شکل گیری است ....

لذا با توجه به شعار دولت منتخب (وفاق ملی) انتظار می رود از نخبگان و جوانانی که عضو و فعالیت سیاسی در ستادهای دکتر قالیباف در شهرستان گچساران و باشت داشته اند از ظرفیت و پتانسیل آنها در راستای همگامی و همکاری با دولت مستقر در مناصب و دستگاه‌های اجرایی و استفاده شود .

درآخر مطالب خود را با آیه ای از کلام الله مجید به پایان می رسانم .

(واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا)

والسلام علیکم

رئیس ستاد جوانان دکتر قالیباف (شهرستان گچساران)

مجید علی نژادیان آبدهگاه

۱۴۰۳/۷/۲۵



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 خرد 1403/7/25 13:48:38

    من مخالف به کارگیری و استفاده از همه‌ی ظرفیتهای نخبگان از گروه‌ها و جناحهای مختلف نیستم ، اما ای کاش این فکر را تقریباً ۳ سال پیش می‌کردید و مخالفین را جاروب نمی‌کردید!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها