شناسایی ۳۰ هزار معلول در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۳۰ هزار معلول از جمعیت نزدیک به ۸۰۰ هزار نفری این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳ هزار نفر ناشنوا هستند.

شناسایی ۳۰ هزار معلول در کهگیلویه و بویراحمد

 یدالله رحمانی پیش از شهر امروز در رئیس فدراسیون ناشنوایان و جمعی از ورزشکاران در استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 30 هزار نفر از جمعیت این استان معلول بوده که از این تعداد سه هزار نفر ناشنوا و 500 نفر ناشنوای مطلق هستند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع هیات ناشنوایان بر پیگیری خواسته‌های ورزشکاران ناشنوا توسط مجمع ناشنوایان تاکید کرد و افزود: بازی‌های آسیایی ناشنوایان از 10 تا 18 آذرماه به میزبانی مالزی برگزار خواهد شد که امیدوارم ورزشکاران اعزامی از استان در دوره از مسابقات بدرخشند و افتخارآفرینی کنند.

رحمانی با تاکید بر اینکه مطالبات ورزشکاران ناشنوا پیگیری می‌شود و باید همه دستگاه های اجرایی در این راستا همکاری کنند، عنوان کرد: طرح اشتغالزایی برای جمعی از ناشنوایان توسط خیرین در دست انجام بوده که نیازمند مکان هستند و قطعا دستگاه‌های متولی همکاری لازم را در این خصوص دارند.

وی از زحمات همه متولیان بخش ورزشی قدردانی کرد و ادامه داد: در ورزش قهرمان شدن کار سختی بوده و اگر فرد دچار معلولیت باشد قهرمان‌شدن سخت‌تر می‌شود و جامعه ورزشی جامعه‌ای پویا و بانشاط بوده و ورزشکارانی که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مدال‌آوری می‌کنند مایه افتخار هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

رحمانی بر تقویت جامعه ورزشی استان تاکید کرد و گفت: در مدتی که به عنوان خدمتگزار مردم در استان هستم توجه به ورزش را جدی و ویژه دنبال می‌کنم و از مسیرهایی که قانون مشخص کرده بخشی از مشکلات را رفع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تقویت ورزش ناشنوایان نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها است، یادآور شد: دغدغه‌ها و خواسته‌های ورزشکاران را در شورای راهبردی و شورای ورزش بررسی و مورد رسیدگی قرار می دهیم.

رحمانی ابراز کرد: بخشی از درخواست‌ها و مطالبات جامعه ورزشی استان باید توسط متولیان ورزش در سطح کشور پیگیر و رفع شود که در این خصوص همکاری لازم را خواهم داشت و البته تمام تلاش خود را برای تحقق بخشی از مطالبات ورزشکاران انجام می‌دهیم تا آنها بتوانند بدون دغدغه به دنبال افتخارآفرینی در سطح ملی و بین‌المللی باشند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها