توسط ارتش استان کهگیلویه وبویراحمد:


تجلیل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان نقش آفرین در اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران

نماینده ارتش در استان کهگیلویه وبویراحمد باحضور در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران از هنرمندان نقش آفرین در برگزاری دومین اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان نقش آفرین در اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران

افتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ، سروان محسن رستمی سرپرست ایثارگران آجا در استان کهگیلویه وبویراحمد از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران و نویسنده ،کارگردان ،بازیگران وعوامل نمایش انتظار سرخ با اهدا لوح تقدیر و هدیه از تلاش این هنرمندان در برگزاری این اجلاسیه به نمایندگی ازارتش جمهوری اسلامی قدرانی کرد. سروان رستمی پیام تقدیرو قدردانی فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی شهیدعباس عطریان نزاجا را به این هنرمندان و عوامل نمایش انتظار سرخ ابلاغ نمود. وی هنرمندان را سرمایه‌های برگزاری کنگره‌های شهدا دانست و تاکید کرد: در برگزاری اجلاسیه‌ها و اختتامیه کنگره شهدا باید از ظرفیت‌های هنرمندان استفاده شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران اظهار داشت : نمایش انتظار سرخ ادای دین کوچکی از سوی هنرمندان گچسارانی نسبت به شهدا، خانواده شهدا و تمامی جان‌ بر کفانی است که ایثار کردند تا ما امروز بتوانیم در آرامش و امنیت گرد هم جمع شویم.

اورنگ نارکی با اشاره به اینکه بحث شناساندن شهدا از تاکیدات مقام معظم رهبری است و امیدواریم بتوانیم بخشی از این جانفشانی ها را در قالب هنر ارائه دهیم، تصریح کرد: اداره ارشاد شهرستان گچساران در حوزه شهدا و کنگره و یادوارده های شهدا نمایش های متعددی را به اجرا گذاشته است. نارکی اظهار داشت: هنرمندان میراث دار فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضروری است با ساخت آثار هنری فاخر مرتبط با دفاع مقدس و شهدا، بر ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده مشارکت فعال داشته باشند. گفتنی است نمایش انتظار سرخ به کارگردانی مسلم نارکی ونویسندگی فاطمه دشتی وهنرمندی فاطمه دشتی،ماندانا متولی ،سحرنازبهادرصفت،زهرا پورطهماسب،فاطمه غلامیان،زینب مختاری و مبینا قرقانی در دومین اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه وبویراحمد به اجرا پرداخت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها