فرشید عزیزی نایب رئیس اتاق بازرگانی استان خبرداد:


برای اولین بار رویداد آموزشی کارآفرینان و بازرگانان "نسل فردا"در یاسوج برگزارشد+ تصاویر

اتاق بازرگانی یاسوج با هدف فرهنگ سازی کسب و کار و ایجاد اشتغال خصوصی اقدام به آموزش جوانان تحت عنوان بازرگانان نسل فردا کرد..

برای اولین بار رویداد آموزشی کارآفرینان و بازرگانان "نسل فردا"در یاسوج برگزارشد+ تصاویر

افتونیوز|اتاق بازرگانی یاسوج با هدف فرهنگ سازی کسب و کار و ایجاد اشتغال خصوصی اقدام به آموزش جوانان تحت عنوان بازرگانان نسل فردا کرد..

مهندس فرشید عزیزی نائب رئیس اتاق یاسوج در سخنان خود به خوش آمدگویی به دانش آموزان و تحسین اولیاء آنها بعد از ارائه گروه ها برای تعیین گروه های برتر خطاب به بازرگانان نسل فردا در مورد کسب نتیجه در رقابت امروز گفت مهم نیست کجای صحنه هستید مهم این بود که در صحنه بودید و بدانیم که نقش مردم در توسعه و  آبادانی و پیشرفت اقتصادی هر منطقه از نقش دولت مهم تر خواهد بود .

عزیزی در ادامه ضمن تشکر از هیئت رئیسه و رئیس و هیئت نمایندگان اتاق یاسوج بیان داشت به پیشنهاد استاندار محترم این برنامه را در دو شهرستان بزرگ دیگر استان برگزار خواهیم کرد ولی رویکرد اتاق این خواهد بود که آموزش های فصلانه و بلند مدت مستمر نیز در دستور کار باشد که البته همراهی نهاد آموزش و پرورش و مهم تر مردم استان را می طلبد.

عزیزی در پایان از ریاست وهیئت رئیسه اتاق اصفهان به پاس اولین اتاق برگزارکننده این دوره ها که جهت برگزاری این همایش در یاسوج نهایت همکاری را داشتند با بیت شعری تقدیر و تشکر کرد که تشویق حاضرین رو همراه داشت..

توانا چه دانا بُد و دادگر

ازین رو نکرد هیچ پنهان هنر

مهندس عزیزی در پایان همایش بیان داشت این دوره کوتاه مدت و فشرده سه روز با ۵۰ متقاضی بین سنین ۱۳ تا ۱۷ سال در ۱۲ گروه برگزار شد که در پایان با هم به رقابت پرداختند که در پایان سه گروه انتخاب و با اهدا جوایزی از تلاش آنها قدردانی شد.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها