مراسم معارفه معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزارت صمت برگزار شد/ عکس

پست‌ها و سمت‌های این وزارتخانه کاملا تخصصی است، از این‌رو برای انتخاب هر کدام از مدیران و معاونان، چندین جلسه برگزار و با آنان گفتگو حضوری داشته‌ایم.

مراسم معارفه معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزارت صمت برگزار شد/ عکس

افتونیوز| مراسم معارفه معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزارت صمت با حضور وزیر و دیگر مسئولان این وزارتخانه برگزار شد.

وزیر صمت، در مراسم معارفه جانشین امور بازرگانی و معاونان جدید این وزارتخانه، اعلام کرد که مشکلات حوزه صمت بدون همدلی و همکاری حل نمی‌شود.

در این مراسم، اتابک با اشاره به اینکه مشکلات حوزه صمت بدون همدلی و همکاری حل نمی‌شود، تاکید کرد: خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت می‌توانند با همدلی و همکاری، کارهای کشور را پیش ببرند.

وی در ادامه افزود: پست‌ها و سمت‌های این وزارتخانه کاملا تخصصی است، از این‌رو برای انتخاب هر کدام از مدیران و معاونان، چندین جلسه برگزار و با آنان گفتگو حضوری داشته‌ایم.

در این مراسم «محمدصادق مفتح» جانشین وزیر در امور بازرگانی، «ابراهیم شیخ» معاون صنایع عمومی و «سعید شجاعی» معاون برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی با حضور «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت معارفه شدند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از این نشست، از تلاش‌های آقایان «سیدمهدی فرحی»، «محمدمهدی برادران» و «محمدمجید فولادگر» معاونان پیشین این وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد.

شجاعی دارای دکترای مهندسی مکانیک و از پژوهشگران و فعالان حوزه اقتصاد و صنعت کشور است.

عضویت در هیات علمی دانشگاه، معاون دفتر انرژی صنعت و معدن، مدیر گروه صنعت و دبیر کارگروه حمایت از کالای ایرانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، عضو اصلی کارگروه خودرو نهاد ریاست جمهوری، عضو اصلی شورای علمی جامعه اندیشکده‌های ایران، عضو کمیته کسب و کار کمیسیون اقتصادی و کمیته صنعت کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کارگروه ملی برنامه راهبردی لوازم خانگی بخشی، در کارنامه اجرایی معاون جدید برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت دیده می‌شود.

گفتنی است، ذیل معاونت برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت، یک مرکز با عنوان «نوآوری، هوشمندسازی و امنیت» و دفاتر «سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و پایش»، «محیط کسب و کار، طرح‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی» و «محیط کار، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی» قرار می‌گیرد.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها