برگزاری همایش کوهپیمایی در کهگیلویه به مناسبت روز ملی کوهنورد در دهدشت/+تصاویر

به مناسبت روز ملی کوهنورد، هفته تربیت بدنی و یادواره شهید کوهنورد سیدحبیب آرام‌زاده، همایش کوهپیمایی خانوادگی در کوه پهن بخش سرفاریاب برگزار شد.

برگزاری همایش کوهپیمایی در کهگیلویه به مناسبت روز ملی کوهنورد در دهدشت/+تصاویر

افتونیوز| سجاد بلندگرای رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی دهدشت گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز ملی کوهنورد و یادواره گرامیداشت شهید کوهنورد سیدحبیب آرام‌زاده، همایش کوهپیمایی خانوادگی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر کوهنورد، در بخش سرفاریاب با صعود به کوه پهن، انجام شد.

سجاد بلندگرای افزود: کوهپیمایی کوه پهن، با هدف ارتقای شادابی و نشاط و سلامت جسمی شرکت کنندگان و با حضور کوهنوردان، همچنین پیشکوستان و مدیران شهرستانی برگزار شد.

او ادامه داد: این همایش به صورت خانوادگی، هر ساله برگزار می‌شود که با حضور خسرو دیدار شهردار دهدشت، مدیر بانک رفاه(صادقی)، و سایر مسئولان اجرایی کوهنوردی، اثربخشی زیادی به همراه داشت. برای اولین بار، مطالبه کوهنوردان از مسئولان فوق الذکر، و قول مساعد آنان، خصوصا شهردار به نامگذاری پارک و خیابانی در دهدشت بنام کوهنورد مطرح و با قول مساعد شهردار انجام گردید.

بلندگرای بیان کرد: از دیگر بر نامه‌های این همایش، پخش گزارش ویدئویی(خبرنگار صدا وسیما) از صعود کوهنوردان، قرعه کشی و اهدای ۹۰ جوایز به شرکت کنندگان، و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی شهرستان و همینطور جهت ایجاد انگیزه، تشویق و فرهنگ سازی از کوهنوردان نوجوان، با جوایز از آنها تجلیل گردید.

هیئت کوهنوردی دهدشت از نهادهای هماهنگ کننده(آقای اندیک، مدیر تربیت بدنی)، هیئت اجرایی و اسپانسرها، خصوصا شهردار دهدشت(خسرو دیدار)، مدیر بانک رفاه(صادقی) و مدیر منابع طبیعی دهدشت(کریمی) که با حمایت مالی، باعث اثربخشی و کمک به این همایش گردید، تشکر و قدردانی نمود.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 کوهنورد 1403/7/29 13:40:30

    همایشی عالی بود، سپاس از هست کوهنوردی شهرستان گهگیلویه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها