مدیرعامل نفت گچساران خبر داد؛


بازسازی استادیوم شهدای نفت پس از ۲۰سال/تیم نفت متعلق به مردم گچساران است

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از روند بازسازی ورزشگاه شهدای نفت از بازسازی کامل این مجموعه پس از بیست سال خبر داد.

بازسازی استادیوم شهدای نفت پس از ۲۰سال/تیم نفت متعلق به مردم گچساران است

افتونیوز|مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از روند بازسازی ورزشگاه شهدای نفت از بازسازی کامل این مجموعه پس از بیست سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نفت؛ مهندس غلامرضا کمالی در بازدید از ورزشگاه نفت  با بیان اینکه استادیوم ورزشگاه شهدای نفت گچساران که از زمان کشت اولیه چمن آن حدود بیست سال می گذشت و میزبان مسابقات مهم کشوری بود به دلیل فرسودگی مورد بازسازی کامل قرار گرفت.

وی در تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت: در این خصوص تمام بخش های مختلف شرکت پای کار آمدند و با اقدامات اجرایی و بهره مندی از نیروی انسانی و خرید اقلام اساسی این پروژه در روزهای آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

 

کمالی با بیان اینکه؛ خاک برداری تا عمق هفتاد سانتی متری؛ خاک برداری ۶ هزار متر مکعب ؛ احداث کانال زهکشی جدید متقاطع در عمق و سطح زمین؛ نصب سیستم جدید آبیاری مکانیزه ؛ کاشت چمن جدید؛ تعویض سیستم برق رسانی ؛ احداث تونل ورودی ؛ تعمیرات اساسی جایگاه ویژه؛ اتاق های داوران؛  ناظران و تست دوپینگ ؛ حوضچه زهکشی اطراف در کنار بهسازی اطراف چمن؛ تقویت نور ورزشگاه؛  رنگ آمیزی سکوها و زیباسازی اطراف از اقداماتی است که در این مدت به جهت خدمت به جامعه ورزشی شهر انجام داده ایم.

 

مدیرعامل نفت گچساران با ذکر این نکته که هر آنچه انجام شده است خدمت به مردم گچساران است گفت: مدتها بود مردم شهرستان دغدغه مشکل تیم فعلی را داشتند که با رایزنی های انجام شده با خوزستان و ورزش وزارت نفت امروز مالک اصلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها