ارتقا سطح درگیری ها توسط مقاومت و حزب‌الله

سیدعلی کشاورز از مخاطبین این سایت خبری طی یادداشتی نوشت:

ارتقا سطح درگیری ها توسط مقاومت و حزب‌الله

افتونیوز|سیدعلی کشاورز از مخاطبین این سایت خبری طی یادداشتی نوشت:

با حمله پهپادی به محل سکونت نتانیاهو، حزب. الله نشان داد که وارد فاز جدید نبرد شده و عملیات ها از پرتاب راکت و پراکندگی شلیک ها، به مرحله پهپادی و نقطه زنی رسیده است.

این موضوع بعد از ترور رهبر حزب.  الله سید.  حسن و فرماندهان ارشد نشان داد که جریان مقاومت نه تنها ضعیف نشده و وابسته به شخص نیست بلکه با انسجام و قدرت بیشتری در حال پیشروی است.

بعد از عملیات های وعده صادق ۱و ۲ افسانه گنبد آهنین در هم شکست و جهانیان با چشم فرو ریختن قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را دیدند.

اکنون در عملیات  پهبادی حزب الله شاهد بودیم که پهپاد حدود ۷۰ کیلومتر در آسمان سرزمین های اشغالی بدون هیچ مزاحمت و رهگیری مسیر خود تا هدف را پیمود و با موفقیت به محل مورد نظر اصابت کرد.

یعنی عملا اسرائیل بازدارندگی خود را از دست داده است.

رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی و کلافگی شدیدی شده و این موضوع در موضع‌گیری های فرماندهان رژیم مشهود است چرا که رژیم فکر می کرد با حذف فرماندهان ارشد حما. س و حزب .الله میتواند جریان مقاومت را به زانو درآورد و نغمه جشن و شادی سر دهد.

طی سال های پس از  ۲۰۰۶ طرح ضد سیستم امنیتی حزب.  الله بانک اهدافی از نیروهای زبده و برجسته حزب. الله را رصد و لیست کرد و به مرور به حذف آنها پرداخت تا به خیال خود با حذف فرماندهان، جریان مقاومت را از درون متلاشی کند اما هرگز نمی دانست در جایی دیگر توسط افراد دیگری مقاومت در حال شبکه سازی است که این شبکه ی گسترده و عمیق با حذف افراد دچار فروپاشی و خلل نخواهد شد.

الا ایها الحال، حمله ی پهپادی حزب.  الله پیام قدرتمندی هم به طرف غربی عبری عربی و هم محور مقاومت ارسال کرد و طرفین به خوبی این سیگنال را دریافت کردند.

به نظر می رسد مدل و سطح درگیری ها تغییر کرده و وارد فاز جدید شده است و بنابر واکنش های طرف مقابل کنش گری حزب. الله و محور مقاومت متفاوت از قبل خواهد بود.

✍️ سید علی کشاورز

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها