توزیع اقلام فرهنگی و ورزشی بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران

به منظور بهره مندی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اقلام فرهنگی و ورزشی بین ۳۰ کانون‌ فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران با حضور امام جمعه این شهرستان و مسئولین کانون های فرهنگی وهنری مساجد توریع شد.، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت : این اقلام ورزشی و فرهنگی شامل سیستم صوتی،قفسه کتاب ،میز و صندلی،تخته وایت برد،فوتبال دستی و میز پینگ پنگ بود که براساس نیازسنجی بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان توزیع شد.

توزیع اقلام فرهنگی و ورزشی بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران

افتونیوز|  به منظور بهره مندی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اقلام فرهنگی و ورزشی بین ۳۰ کانون‌ فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران با حضور امام جمعه این شهرستان و مسئولین کانون های فرهنگی وهنری مساجد توریع شد.، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت : این اقلام ورزشی و فرهنگی شامل سیستم صوتی،قفسه کتاب ،میز و صندلی،تخته وایت برد،فوتبال دستی و میز پینگ پنگ بود که براساس نیازسنجی بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان توزیع شد.

اورنگ نارکی افزود: ورزش، بستری مناسب برای سلامت روحی و جسمی و راهکاری مناسبت برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به نقش کانون های مساجد در غنی سازی اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ضرورت برنامه ریزی برای جذب جوانان به کانون های مساجد، اظهارکرد: تجهیز کانون های مساجد به وسایل ورزشی در جذب جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد .

نارکی اظهارکرد: تجهیز کانون های مساجد به وسایل و امکانات ورزشی در برنامه این اداره قراردارد.

وی خاطرنشان کرد : ۶۵ کانون فرهنگی وهنری (شهر و روستا)درمساجد شهرستان گچساران مشغول به فعالیت می باشد که در طول سال به اجرای برنامه های مذهبی ،فرهنگی وهنری می پردازند.

نارکی اذعان داشت : ازسال۱۴۰۱ تا کنون دومین دوره توزیع اقلام در بین کانون های فرهنگی هنری انجام گرفت

امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از فعالیتهای مذهبی، فرهنگی وهنری انجام گرفته توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و همچنین برنامه های اجرا شده تو سط کانون های فرهنگی وهنری مساجد یاد آوری کرد :که استفاده صحیح از وسایل و بهره گیری دینی در کنار برنامه هایی اجرایی میتواند تربیت صحیح را برای جوانان ونوجوانان در بر داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش ضمن تقدیر از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران اظهار داشت: تجهیزات از ضرورت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است ضمن اینکه هم اعتقاد داریم و هم اینکه صد البته هرکاری را نباید متوقف بر امکانات کرد.

وی تصریح کرد: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد.

حجت‌الاسلام‌ هاشمی منش هم افزایی امکانات فرهنگی و ورزشی با محوریت مساجد در بخش های مختلف به ویژه روستاها زمینه ساز گسترش فرهنگ های خوب، کاهش ناهنجاری ها و افزایش نشاط اجتماعی می شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها