گزارش مردمی؛


خشک آمد کشتگاه من/ بی‌داد گچسارانی‌ها از بی‌آبی!

شهروندان گچسارانی از کمبود آب و افت فشار آب به خصوص در شب گلایه دارند. و طبق بررسی‌های خبرنگار اَفتونیوز این کمبود آب مورد اعتراض اکثر شهروندان است.

خشک آمد کشتگاه من/ بی‌داد گچسارانی‌ها از بی‌آبی!

افتونیوز| آب مایه حیات است و زندگی بدون آب امری محال است.

این روزها به خصوص در شهرها آب لوله‌کشی جز واجبات است و اگر آب نباشد زندگی و گذران آن با مشکل مواجه است.

بحث کمبود آب در روستاهای استان به شدت مورد انتقاد است اما این روزها کمبود آب از روستاها عبور کرده و شهرهای استان نیز با این مشکل مواجه هستند.

شهروندان گچسارانی از کمبود آب و افت فشار آب به خصوص در شب گلایه دارند و طبق بررسی‌های خبرنگار اَفتونیوز این کمبود آب مورد اعتراض اکثر شهروندان است.

در تابستان با اوج گرفتن گرما، نبود آب را به دلیل کمبود برق اعلام می‌کردند و اینگونه توجیه می‌شد که با قطع برق، پمپ‌ها کار نمی‌کند و باعث تاخیر در پُر شدن مخازن می‌شود.

حال که قطعی برق نداریم علت کم آبی و افت فشار آب در سطح شهر چیست؟!

در حالی که شب گذشته بعضی نقاط شهر از کم آبی در رنج بوده و هستند اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب گچساران درباره قطعی آب سایر نقاط صادر شده است.

هیچ توجیهی درباره این افت فشار آب و کمبود آب در شهر دوگنبدان مورد قبول نیست.

شهروندی از بی آبی ۷ روزه مسکن مهر طرح دبستانی و شاکری سخن می‌گفت. و گفت مسکن مهر شاکری و دبستانی با کمبود آب مواجه‌ایم. شهروند دیگری از قطعی آب در علامه به ویژه در شب‌ها گلایه می‌کرد.

کما اینکه روستاهای این شهرستان نیز از این مشکل در رنج هستند و این نشان از عدم توجه مسئولین شهری به تامین آب برای نقاط مختلف شهرستان است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها