-
تبیین نظام انتخاباتی تناسبی شوراها در تهران
ولی الله شجاع پوریان -
وعده «فوقالعاده خاص» همچنان در انتظار اجرا/ فشار تورم بر دوش کارمندان دولت
ناشناس -
کنشگران مرزی
ناصر اقبالی -
از تسلی تا نمایش رنج
علی ضامنی پور -
جوشوخروش «ملت» در آرامستانها
محسن خرامین -
گفتم مرو رفتی و بد بیراه رفتی!
علیرضا کفایی -
قطع انشعاب آب در یاسوج؛ بیتوجهی آب و فاضلاب به بحران معیشتی مردم
حسن کریمی -
عروسی دختر شمخانی؛ آیینهای از تضادها و زوایای پنهان جامعه
محمد خونچمن -
در مذمت آیینهای سوگواری؛ وقتی مرگ به تماشا بدل می شود
علی ضامنی پور -
شكاف انتظارات از دكتر بهرامي
ناصر اقبالی
با ایمنسازی و تعمیرات پل تنگ چویل، اتصال کهگیلویه و بویراحمد به خوزستان هموار شد
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل تنگ چویل، بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه را به بخش صیدون شهرستان باغملک استان خوزستان متصل میکند که با ایمنسازی کامل آن، شاهد کاهش زمان سفر سهساعته از شهرستان کهگیلویه به باغملک خواهیم بود.
افتونیوز| مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل تنگ چویل، بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه را به بخش صیدون شهرستان باغملک استان خوزستان متصل میکند که با ایمنسازی کامل آن، شاهد کاهش زمان سفر سهساعته از شهرستان کهگیلویه به باغملک خواهیم بود.
به گزارش روابطعمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری استان در بازدید از پروژه ایمنسازی و تعمیرات پل تنگ چویل و جاده مرز اتصال استان کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان گفت: این پروژه با نظارت معاونت راهداری و تأمین اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حملونقل جادهای کشور در حال اجراست.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان افزود: یکی از رودخانههای وحشی عبور آبهای سطحی و سیلابی در سطح استان، این آبراه است که بهمنظور افزایش ایمنی و تسهیل تردد در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.
پیمانجو تاریخ عقد قرارداد را ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ با مبلغی بالغ بر ۱۴۵ میلیارد و ۸۱۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۶۰ ریال اعلام کرد و افزود: اجرای این پروژه در این منطقه محروم، به دلیل فقر مصالح و هزینه بالای حملونقل، یک چالش بزرگ بوده که با تلاش راهداران و باوجود محدودیتهای اعتباری، با تمام توان و ظرفیت در حال انجام است.
وی مشخصات فنی پروژه را شامل موارد زیر اعلام کرد:
حجم سنگ لاشه: هشت هزار و ۲۵ مترمکعب
حجم بتن: پنجهزار و ۸۱۱ مترمکعب
میلگرد مصرفی: ۴۲ هزار و ۹۹۵ کیلوگرم
حجم انحراف مسیر آب: ۱ هزار و ۲۰۰ مترمکعب
سطح رویه: پنجهزار و ۹۰۰ مترمربع
پیکنی بریدها: ۱ هزار مترمکعب
پیمانجو افزود: ماشینآلات فعال در این پروژه شامل یک دستگاه بیل مکانیکی، ۱ دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون است.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 معلمان؛ سنگبنای تحقق حیات طیبه دانشآموزان / همکاری همهجانبه برای تربیت نسل انقلابی ضروری است
- 2 عکس روز/ گچساران روستای شادگان دهه ۷۰
- 3 ۱۳ آبان ؛ الگویی برای بیداری ومقابله هوشمند با تهدیدها
- 4 عکس روز/ چشمه نباتی یاسوج در دهه 70
- 5 پیام تسلیت جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد به تاجزاده
- 6 توزیع ۱۰۰ تن جو دولتی بین عشایر شهرستانهای دنا و مارگون
- 7 ۹۷ متهم در بهمئی به دام پلیس افتاد
- 8 هفت هزار تن بذر اصلاحشده برای کشت پاییزه در کهگیلویه و بویراحمد تامین شد
-
گل محمدی؛ میراث ایرانی که به نام دیگران ثبت شد
-
وزیر ارتباطات در صحن علنی مجلس: ۷۵ درصد احکام برنامه هفتم در وزارت ارتباطات محقق شده است / هاشمی: مهاجرت تاریخی از سیم مسی به فیبر نوری در دولت چهاردهم پس از یک قرن در حال انجام است/ از فیبر نوری تا فضا
-
گزارش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس/ «تاجگردون»: ۱۸ وزیر و معاون رئیس جمهور در جلسات کمیسیون حضور یافتند/ با تغییر دولت شاخصهای کلان اقتصاد اُفت کرد!
-
سومین تلاش برای اجرای پروژه تقاطع دهدشت-سوق/ طلسم شروع عملیات اجرایی شکسته میشود؟!/ جزییات
-
ساختمان دادگستری، خطای شهری در چشمهنباتی یاسوج
-
تجمع جمعی از کارکنان حوزه سلامت در یاسوج برای طرح مطالبات شغلی
-
آغاز عملیات مهار سیلاب و تقویت زیرساختهای آبکشاورزی در شهرستان دنا
-
اتصال ایمن محور گچساران–دیل–چرام به بزرگراه پاتاوه–دهدشت در مسیر توسعه استان
-
سفر معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی طرحهای عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد
-
اعلام آمادگی سرمایهگذار برای ایجاد مجموعه بزرگ گردشگری در سیسخت
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!