یادداشت
گفتگو و گزارش

باز هم یک کار عجیب از شبکه دنا / سانسور صحبتهای «یحیی گل محمدی» در یاسوج

باز هم یک کار عجیب از شبکه دنا / سانسور صحبتهای «یحیی گل محمدی» در یاسوج

یحیی گل محمدی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و مربی کنونی تیم پرسپولیس در سفری به یاسوج با خانواده هوادار یاسوجی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

به گزارش افتونیوز، بعد از شکست تیم فوتبال پرسپولیس با تیم کره ای در فینال لیگ آسیا ، یکی از هواداران متعصب این تیم در یاسوج بر اثر سکته قلبی فوت کرد.

انتشار این خبر در رسانه های محلی و کشوری، باعث می شود مربی با اخلاق تیم پرسپولیس به یاسوج سفر کرده و با خانواده مرحوم خورشیدیان ابراز همدردی کند و مدال نایب قهرمانی خود و پیراهن امضا شده بازیکنان تیم پرسپولیس را به فرزند کوچک آن مرحوم اهدا کند. این سفر را بسیاری از رسانه های محلی و کشوری پوشش دادند و تیم صدا وسیما نیز برای پوشش آن حضور داشت.

شب گذشته (یکشنبه شب ۷ دی ۹۹) برنامه زنده همراه با ورزش سیمای استانی حدود ساعت ۲۲ از شبکه دنا پخش شد. این برنامه شامل آیتمهای مختلفی است. حضور ورزشکار یا مربیان رشته های مختلف ورزشی در استودیو، بخشهای مختلف ورزشی و از جمله خبرهای ورزشی «در هفته ای که گذشت» این آیتمها را تشکیل می دهد.

مهمترین اتفاق ورزشی در هفته گذشته، سفر گل محمدی به یاسوج بود. این برنامه، سفر آقای گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس را در چند دقیقه پخش کرد ولی موضوع ناراحت کننده این بخش به پخش نشدن صحبت های آقای گل محمدی در رابطه با این سفر بر می‌گردد.

در حالی که بسیاری از سایتها و خبرگزاری ها و حتی شبکه های سراسری صحبتهای مربی پرسپولیس در سفر به یاسوج و حضور در خانه مرحوم خورشیدیان را پخش کردند ولی همین صحبتها در شبکه دنا سانسور شد؟ اگر گل محمدی که جوانمردی کرده به یاسوج آمده مشکل خاصی داشته که ما از آن بی خبریم پس چرا این خبر در شبکه های سراسری بدون هیچ سانسور و مشکلی پخش شد؟ چرا این تنگ نظری ها باید وجود داشته باشد؟

آماده انتشار پاسخ صدا وسیمای استان در این زمینه هستیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها