یادداشت
گفتگو و گزارش

ماجرای خلع ید پیمانکار سایت مسکن ۱۹۵ واحدی ارم یاسوج چه بود؟

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از خلع‌ید پیمانکار سایت مسکن ۱۹۵ واحدی ارم یاسوج خبر داد و گفت: پروژه بعد از یک دوره تعطیلی مجدد از سر گرفته شد.

ماجرای خلع ید پیمانکار سایت مسکن ۱۹۵ واحدی ارم یاسوج چه بود؟

اَفتونیوز| محمد راستا در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار داشت: پیمانکار سایت مسکن 195 واحدی ارم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خلع‌ید شد و عملیات اجرایی پروژه بعد از یک دوره تعطیلی مجدد از سر گرفته شد و از جهات مختلف کار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار جدید سایت 195 واحدی ارم یاسوج مشخص و کار آغاز شده است، عنوان کرد: این پروژه سال 99 آغاز و هم اکنون 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدوارم با انتخاب پیمانکار جدید و دغدغه مسئولان استانی و کشور خاصه استاندار و مجموعه وزارت راه و شهرسازی این پروژه تسریع داده شود.

راستا ابراز کرد: عملیات اجرایی سایت مسکن 195 واحدی ارم یاسوج  سال 1399 آغاز و قرار بود در مدت 16 ماه به اتمام برسد که بنا به دلایل مختلف از جمله عدم نظارت کافی بر عوامل اجرایی و عدم اعمال الزامات قانونی این پروژه بلاتکلیف مانده بود.

وی بیان کرد: سایت مسکن جهاد یاسوج هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله اجرای دیوار، نما و نصب درب و پنجره است که به نوعی باید گفت روند اجرایی پروژه رضایت‌بخش بوده و البته انتظار بیشتر از این نیز داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 13 هزار واحد مسکونی در این استان در حال ساخت بوده که از این میزان 7 هزار واحد در روستاها است که در صورت تکمیل و بهره برداری بخشی از مشکلات در حوزه مسکن برطرف خواهد شد.

راستا خاطرنشان کرد: بیش از 10 هزار نفر متقاضی ساخت مسکن در شهر یاسوج داریم که چندین هکتار زمین در محدوده شهر برای احداث واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده و پیگیری‌ها همچنان برای رفع مشکل کمبود زمین ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، در شهریورماه امسال 2 هزار و 543 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید که از این تعداد 301 واحد مسکن حمایتی، 33 واحد مسکن مهر، 237 وحد مسکن بازآفرینی بافت فرسوده، یک هزار و 709 واحد مسکن روستایی و 263 واحد مسکن خود مالکی بوده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها