یادداشت
گفتگو و گزارش

۵۱۹ مرکز درمانی، طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۱۹ مرکز و موسسه درمانی، طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان هستند و به مردم ارائه خدمت می‌دهند.

۵۱۹ مرکز درمانی، طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

اَفتونیوز|  «یونس محمودیان» روز سه شنبه ۲۰ تیرماه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان منحصر بفرد است، افزود: از سرمایه‌گذاری در ایجاد بزرگ‌ترین مجتمع تجاری_فرهنگی شهر یاسوج استقبال می‌کنیم. 

وی با اشاره به اینکه سازمان در دو بخش بیمه‌ای و درمانی خدمات‌رسانی می‌کند، اظهارکرد: در حوزه درمان مستقیم در سه شهر استان شامل یاسوج، گچساران و دهدشت مرکز ملکی داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در ۵۱۹ مرکز و موسسه درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی به مردم ارائه خدمت می‌دهیم، خاطرنشان کرد: سه قرارداد جدید نیز در این خصوص خواهیم داشت.

محمودیان با تاکید بر اینکه تماس تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به نحو مطلوب خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه دهیم، تصریح کرد: روزانه به سه هزار و ۵۰۰ نفر در خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی ارائه خدمت می‌دهیم.

وی در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف تامین اجتماعی در مناطقی که مرکز ملکی ندارند، اظهار کرد: اگر بیمه شده‌ای به مراکز درمانی دولتی شهرستان مربوطه مراجعه کند ۱۰۰ درصد هزینه‌ها از سوی بیمه پرداخت خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعیین تکلیف پروژه ساخت بزرگ‌ترین مجتمع تجاری_ فرهنگی در مرکز شهر یاسوج که بیش از ۷ سال از زمان کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، عنوان کرد: قراداد این پروژه با موسسه معین کوثر منعقده شده بود که روز گذشته زمین در اختیار موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی قرار گرفت و ما از ورود سرمایه‌گذار به این پروژه استقبال می‌کنیم.

محمودیان به مطالبات حوزه تامین اجتماعی استان در سفر پیش‌روی رییس جمهوری و هئیت دولت به استان اشاره و تاکید کرد: در آخرین سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به استان، سرکشی از شهرستان‌ها انجام شد و پاسخ مثبت به تمامی پیشنهادات ارائه شده را از مرکز گرفتیم.

محمودیان افزود: توسعه بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و پیگیر به مناقصه رفتن فاز دوم این بیمارستان هستیم.

وی در خصوص جامعه هدف گسترده در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام که از برخی امکانات درمانی به دلیل محدودیت مکان درمانی با محرومیت‌هایی رو به رو هستند، تصریح کرد: طی مذاکرات قبلی مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی نسبت به توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اقدام کند و سازمان تامین اجتماعی نیز درصدی از هزینه ساخت را تقبل کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضریب نفوذ تامین اجتماعی در این استان ۴۲ درصد و در شهرستان کهگیلویه ۳۷ درصد با ۵۲ هزار بیمه شده است، بیان کرد: باتوجه به سطح‌بندی خدمات‌درمانی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۲۰ هزار نفر بیمه شده دیگر نیاز دارد تا سازمان نسبت به احداث مراکز درمانی در این مناطق اقدام کند.

محمودیان اظهارکرد: در رشته‌های بیهوشی، متخصص زنان و زایمان، رادیولوژی و ...نیازمند پزشک متخصص هستیم‌.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها